Diferențe de click-uri între sistemul de publicitate și statisticile site-ului tău

Se poate întâmpla ca uneori să apară diferențe între datele din sistemul de publicitate și acelea înregistrate de către un sistem de urmărire al vizitatorilor site-ului tău, cum ar fi Google Analytics. Se întâmplă ca uneori sistemul nostru de publicitate să raporteze un număr mai mic de click-uri față de Analytics sau poate unul mai mare.

Chiar dacă aceste diferențe sunt uneori semnificative și poate surprinzătoare, nu înseamnă neapărat că s-au înregistrat click-uri false pe reclamele tale. Există câteva motive pentru care ar putea apărea diferențe care sunt în principal legate de faptul că sistemele gen Analytics nu sunt create pentru a urmări numărul de click-uri din campaniile tale publicitare. Mai jos enumerăm câteva motive pentru care ar putea apărea diferențe:

1) Click-uri repetate:

Clienții poate dau click pe reclama ta de mai multe ori într-un interval scurt de timp. Sistemul tău de urmărire al vizitatorilor s-ar putea să nu contorizeze aceste vizite repetate pe site-ul tău, însă, atâta timp cât se dă click pe reclamele tale, noi le contorizăm;


2) Click-uri din embed:

Trilulilu afișează reclamele într-un număr mare de video-uri care sunt preluate prin cod „Embed" și postate pe diverse site-uri. În mod normal, un sistem de urmărire al vizitatorilor nu va contoriza click-urile făcute pe acele video-uri ca fiind de la Trilulilu și s-ar putea ca vizitatorii să fie contorizați cu numele site-ului respectiv;


3) JavaScript dezactivat:

Dacă sistemul tău de Analytics foloseste cookie-uri ca să înregistreze de unde au intrat vizitatorii, asta înseamnă că nu va înregistra click-urile făcute din browsere fără JavaScript activat. În contul tău de publicitate noi contorizăm însă și click-urile făcute din browsere cu JavaScript dezactivat;


4) Neîncarcarea completă a paginii:

Este posibil ca de îndată ce utilizatorul dă click pe reclamă, acesta să închidă pagina ta voit sau din greșeală și astfel, sistemul de Analytics să nu aibă timp să înregistreze vizita.


Îmbunătățește urmărirea click-urilor astfel:

1) În cazul în care urmărești vizitatorii de pe site cu Google Analytics, îți recomandăm să generezi un link cu Google URL Builder cu ajutorul căruia să poți urmări cu exactitate de unde vin vizitatorii pe site.

2) Poți folosi un sistem de prescurtare a URL-urilor cum e bit.ly sau goo.gl pentru a avea un sistem propriu de urmărire a click-urilor făcute pe reclamele tale.

Aveți mai multe întrebări? Trimitere solicitare

Comentarii

Susținut de Zendesk